середа, 10 січня 2018 р.

Робота МАН

Cертифікат
Автор
НАЗВА МАТЕРІАЛУ
Дата публікації
Роботу виконала:
Стрілець Анна Юріївна
учениця 9 класу
Кагарлицької загальноосвітньої школи
I-III ступенів № 2 ім. В.П. Дашенка
Науковий керівник:
Михайлова Валентина Василівна
учитель хімії
2018-01-09 18:48
Тези
Відділення хімії та біології
Секція: валеологія
«ВПЛИВ НАВКОЛИШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА НА ЗДОРОВ’Я ШКОЛЯРІВ»
Здоров’я людини можна охарактеризувати як динамічний стан організму, який характеризується повним фізичним, інтелектуальним, психічним, духовним і соціальним благополуччям і піддається впливові способу життя людини. Саме тому все істотніше відчувається гостра потреба у створенні системи формування здорового способу життя.
Сьогодні в країні спостерігається тенденція до збільшення проявів негативної поведінки серед дітей та молоді, прилучення до нікотину, алкоголю, вживання наркотиків, ранні сексуальні зв’язки, рання вагітність дівчат-підлітків. Усе це різко погіршує стан фізичного і психічного здоров’я підлітків. Таким чином, викладене вище підтверджує актуальність нашого дослідження.
Об’єкт дослідження – діти та підлітки шкільного віку (1, 5, 9 класів).
Предмет дослідження – вплив навколишнього середовища на стан здоров’я учнів різних вікових категорій.
Мета роботи – дослідити вплив навколишнього середовища на різних за віком учнів, визначити методи поліпшення стану здоров’я та можливості застосування цих знань у повсякденному житті. 
Завдання даної роботи:
1. Дослідити загальний вплив різних чинників навколишнього середовища на організм людини в цілому.
2. Шляхом опитування визначити стан здоров’я учнів різних вікових категорій.
3. Провести компаративний аналіз отриманих результатів.
4. Визначити необхідність поглиблення та поширення знань в різних цільових аудиторіях про навколишні чинники, як важливу складову здоров’я.
За результатами проведеного дослідження були зроблені певні висновки:
1) на здоров’я людини значний вплив справляють різноманітні чинники, серед яких: змін температури, опадів, атмосферного тиску і магнітних аномалій; екологічне оточення; збудники інфекційних захворювань, отруйні рослин та тварини; якість харчування. Для зменшення негативного впливу запропоновано ряд заходів;
2) проведене анкетування визначило спектр проблем зі здоров’ям дітей шкільного віку (різних вікових категорій): порушення опорно-рухової системи, порушення зору, порушення серцево-судинної системи, порушення травної системи. Нами визначено, що до осіб з окремими порушеннями відноситься близько 50% респондентів;
3) результати компаративного аналізу, викладені в діаграмах і таблиці, дають підстави стверджувати, що для зниження негативного впливу соціального середовища на здоров’я учнів необхідно запровадити у школі цілий комплекс оздоровчих заходів;
5) зазначена проблема визначає необхідність поглиблення знань учнями як про фактори негативного впливу на здоров’я, так і про способи його нейтралізації, що передбачає більш свідоме ставлення учнів до свого здоров’я з одного боку, і удосконалення просвітницької діяльності з іншого.

Немає коментарів:

Дописати коментар